fredag 5. oktober 2012

Vinn kniver! - Stem Marius Eriksen på Topp 30 i Hjemmekokkelauget til Eivind Hellstrøm

Knivsett, 10 deler fra Øyo
Hvor mange av dere vil at jeg skal komme med på Hjemmkokkelauget til Eivind Hellstrøm og Jernia?

Hvor mange av dere vil bli inspirert av maten jeg er med og lager på Hjemmekokkelauget?


Hvor mange av dere vil vinne et knivsett fra Øyo?

Det er det jeg vil gjøre når jeg kommer med i Hjemmkokklauget.

Siden dere vil stemme på meg så forteller jeg litt om meg selv:

Jeg vant NM i grilling i 2011 og 2009.
Jeg vant NM for hobbykokker i 2010 og 2009.
Jeg vant NM for amatørkokker i 2009
Jeg vant pizza NM i juli 2009.

Jeg er en matglad og selvlært hjemmekokk som jobber som coach, foredragsholder og kursholder til daglig. Gjennom firmaet Gourmetkokkene har min samboer og jeg inspirert mangt et hjem med god norsk mat. Dette har vi gjort ved å reise hjem til folk og holde matkurs. Jeg er også opptatt av at barn må få en plass på kjøkkenet sammen med mor og far for å lære å lage mat, samt å opprettholde gode tradisjoner i det norske kjøkken.

Jeg er hobbyfotograf og elsker å ta bilde av mat. Det synes ofte på min Facebookside og Twitter.

Å være med i Hjemmekokklauget blir en ypperlig mulighet for å:
1) Drive mer med en av mine store lidenskaper.
2) Kunne inspirere andre mennsekser til å lage god mat hjemme.
3) Blåse nytt liv i min blogg "Jakten på det gode liv", http://jaktenpaadetgodeliv.blogspot.com/, der fokus er å skrive om de gode opplevelsene i livet inkludert mat.

Hvis du deler linken http://delta.jernia.no/konkurranse/post/64/marius-eriksen med dine venner så er du med i konkurransen om å vinne et 10 delers knivsett fra Øyo. Forutsetningen er at jeg havner blandt topp 30. Så er resten opp til en jury.
STEM NÅ!

http://delta.jernia.no/konkurranse/post/64/marius-eriksen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar